And the blame is on me

Varit ute och ridit min lilla prins och han är verkligen så fin, tror en ordentlig vila gjorde honom gott, även om han är väldigt pigg. Sen känns det också som att jag på något sätt har blivit starkare i min ridning, jag får ihop och upp honom mycket bättre och känner att jag kan rida mer med sätet och magen. Satte på mig sporrar idag då han blir lite skänkel döv och gärna flyter i sidorna litegrann men idag gick det riktigt bra, han var pigg och fin men inte för pigg. Har ökat upp trav minutrarna och han kan nu trava på ett tag vilket känns bra. Börjar få lite hopp om att vi kanske hinner komma igång till slutet av säsongen ändå^^
 
Annars har jag duschat och städat litegrann och nu ska jag sätta mig och nörda Naruto tills kära pojkvän kommer!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback