How many times do I have to tell you

Blev en vilodag från gymmet igår, vilket kändes ganska skönt ändå. Blev att synda med lite pizza till lunch igår men det tyckte jag att jag förtjänade^^
 
Annars så låg jag bara och såg Naruto hela kvällen och började på Naruto Shippuuden, såå spännaden, har sett det hela morgonen med bara lunch break imellan.
 
Mina föräldrar åkte till Lycksele imorse så min lillasyster är hemma och tar hand om gården tills jag kommer hem ikväll, lovade att äta middag tillsammans med thai och hans pappa så det blir trevligt. När jag kommer hem blir det ut och trava Gucci igen, det är verkligen såå kul och jag kan inte vänta förän jag får börja galoppera, men det är nog ungefär 1½-2 veckor bort beroende på. Som sagt jag tar det ganska lugnt med igångsättningar, men ser det som att det kommer bli värdare i längden.
 
Får se om det blir gym ikväll också, isåfall blir det ett axel och bröst pass^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback