I dream in gold and glitter

Har suttit och kollat på hästnet ett bra tag nu och åååh vad jag blir sugen på storhäst! Jag har alltid trott att jag alltid kommer vara en ponnytjej men nu när jag har blivit äldre så känner jag på något sätt att det är dags att ta steget, att kunna utvecklas ännu mer och börja på en helt ny nivå. Problemet är ju dock hur jag ska lyckas trolla fram minst 100.000 då jag vill ha en häst som är mellan 8-14 och ska ha gått minst 130 hoppning. Vara pigg, hoppa allt, gärna ha lite nerv och ska inte bli tung och stark. Hittade en superfin som jag verkligen kunde se mig själv på men hur trollar man fram 165 tusen bara sådär? Helt galet vad stora prisskillnader det är från ponny till storhäst. På ponny kan du i princip få en SM ponny för 100 och på storhäst kanske en som gått 120 för 100. 
 
Hur som helst så är det här min favorit av de jag kollat hittills, aja drömma kan man ju alltid göra..
 
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=816845
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback