Just about time

Denna dag önskar jag mer än någonsin att jag varit ett år äldre för asså fan vad jag önskar att jag också tog studenten idag! Dock känns det lite bättre med tanke på att det "bara" är ett år kvar nu, var väldigt mycket surare när det var 2, dock har faktiskt 2an varit väldigt tung, inte skolmässigt med uppgifter och prov och sånt, utan bara psykist tungt att behöva vara där när man känner att man inte borde vara där och inte passar in. Men jag har faktiskt hopp om 3an och tror att det året kommer att gå fort, det får jag hoppas iallfall!
 
Om ett tag ska jag och Thai iväg och fira en kompis som tagit stundenten och sen får vi se vad som händer mer, kommer nog bli fullt upp hela dagen^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback