You said you'll be there for me

Klev upp imorse och släppte ut hästar och gick med hundar innan jag skjutsade lillsyrran till skolan, efter det drog jag och pojkvän till gymmet och körde ett biceps och bröst pass, har inte varit på gymmet på evigheter och det kändes om jag säger så! For sedan förbi campingen och hoppade lite på blobben. Jag brukar aldrig hoppa i vanliga fall men det var ingen förutom vi där så kände att det kanske var dags för mig att lära mig någonting. Kunde iallfall göra en handvolt och påbörjat att lära mig framåt volt. Lyckades aldrig landa på fötterna på men var riktigt nära, innan den här veckan är slut ska jag iallfall klara det har jag bestämt!
 
Sen blev det hem, gå med hundar och ge hästar lunch innan vi tog en snabb dusch och rullade in till stan för att äta lunch med Mick. Nu sitter jag hemma i soffan efter att ha gått med hundarna och snart ska jag lägga mig i solen och jobba på brännan. Har köpt solskyddsfaktor 30 så nu jävlar blire sola utav!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback