Behind blue eyes

Idag har varit en skön segar dag som jag kände att jag verkligen behövde efter denna helg.
Sov till klockan 9, gjorde stall och tog hand om Gucci och for ut och skrittade 40 minuter barbacka, han var pigg och glad. Fick sedan skjuts in till stan av Mamma och gick från Östra ner till stan och sedan från stan till skolan och hade en lektion.
När vi kom hem så blev det att beställa pizza till middag och det satt riktigt fint samtidigt som vi kollade på en ny anime serie som heter Mahoue Sensoue (stavning?) som är sjukligt spännande och bra och nu är det bara att vänta på att nya avsnitt ska komma ut!!^^
Blev även att ta ett mysigt kvällsbad samtidigt som vi åt mango drack smoothie och kollade på Bleach.
 
Nu blire snart sängen och tänkte bara varna mina läsare att ifall jag inte skriver något imorn har jag förmodligen dött av luftföroreningarna som finns i detta rum som kommer från en viss asiat...
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback