breath it all out

Det där med att ta sig iväg till gymmet var svårare än vad jag trodde för inte tusan blev det något gym igår heller.
Blev iallfall att möta upp Ylva på stan vid 11 tiden och sen gick vi runt där ett tag, hittade en present till pappa och lite andra fina saker som jag gärna skulle vilja ha men lyckades hejda mig. Blev att gå och ta en fika och efter ett tag kom min käre pojkvän och då gick vi runt alla 3 ett tag. Vi bokade även biljetter till Wolf of Wall street till kvällen.
Jag och asiat satt på bibblan och läste Manga ett tag innan vi for hem till mormor och morfar och fick lite fika och titta på bilder från deras resa i Las Palmas innan vi fick låna deras bil och tog oss tillbaka till stan för att se filmen.
 
Filmen var hela 3 timmar lång och så sjukt bra! Verkligen en sevärd film, Leonardo Dicaprio är ju en sån sjukt bra skådis!
 
Idag har jag hunnit lämna bilen hos mormor och morfar och sitter nu här i väntan på att få asiat ska sluta jobbet så vi kan åka och gymma. 
Maja har ridit Gucci måndag och tisdag så idag ska han få en vilodag och sen blir det ju även firande av min världens bästa pappa som fyller 46! ^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback