Doing nothing at all

Har sovit som en liten gris i natt vilket var hur skönt som helst. Blev väckt vid halv 9 när min kära asiat ringde och vid 9 klev jag upp, käkade frukost och gick ut till stallet.
 
Idag prövade vi faktiskt mäta gucci med en måttstock, snacka om att det var svårt när man inte riktigt vet exakt vars man ska mäta men han borde vara runt 145-146 ^^ Han har alltså blivit en stor pojke, men han har ju satt jättemycket muskler och är i superform just nu! ^^
 
Blev att fara ut på en skritt och galopprunda idag, blev knappt någon trav alls. Hade mest bara tänkt låta han rulla på lite grann och ta det lite halv lugnt eftersom det är Micke träning i helgen men Gucci var så satans pigg att det blev att sätta lite mer krav på honom och han lyssnade ganska bra mot slutet. Känns lovande inför imorn!
 
Annars har jag duschat och satt på mig lite kläder och om ett tag rullar jag in mot stan.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback