Don't make me drag you down

Igår var jag stall ledig och det var skönt, hade 2 lektioner och efter jag slutade hade jag en hemsk huvudvärk så skippade gymmet. For upp till Thai och vi la oss i soffan och åt pepero och kollade på anime tills jag höll på att somna. Sen fick vi ett ryck och bestämde oss för att klippa oss. Så vi tog fram alla frisörsaxar och rakapparater och så fick jag leka frisör, det var kul och jag blev rätt nöjd med resultatet, dock är det svårt att klippa asiathår och speciellt när han har 2 virvlar i bakhuvudet som gör att det ser konstigt ut ifall man inte gör det rätt.
Men tycker jag lyckades ganska bra med min mohawk ^^
Själv så körde jag på en uppklippning och fixade till luggen och nu känner jag mig nöjd med lite mer volym.
 
Resten av kvällen ritade vi och såg på anime, helt enkelt en superdag^^
 
Idag så väntas jobb mellan 4-9 och innan det gym och stall, blir nog en bra dag!
 
Nyklippt ^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback