I can hear the thunder

Solen skiner och vädret är superfint, bortsett från att det typ blåser orkanstorm men jag känner verkligen hur mycket jag har saknat solen, känner mig så mycket piggare och gladare på dagarna och inte alls lika seg på morgonen även om jag kanske snoozar lite förlänge ibland.
 
Hur som helst, idag är det en långdag i skolan och fredag är faktiskt ganska tråkiga, och varför ska man gå sent på en fredag :(((
 
När jag slutar blir det iallfall att snabba sig med bussen hem för att åka in till hippo vid halv 5 och trimma Gucci litegrann inför i helgen, blir nog inget avancerat utan mest bara känna att han är med mig framåt bakåt och inte är så stel i sidorna. 
 
Igår packade jag det mesta inför tävlingen och idag blir det att packa allt hö, och tävlingskläder samt lasta in allt i tävlingsskåpet.
 
Det blir nog hur bra som helst, har även suttit och kollat på filmerna från förra Micke träningen och Hippo tävlingen så nu är jag laddad och redo!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback