I need a little room to breath

Känns konstigt och ovant att inte rida på 3 dagar, Gucci vilar idag  eftersom han gått dressyr tisdag och onsdag med maja vilket har gått bara bra, så idag ska jag hem och bara göra stallet. 
 
Jobbet igår gick bara bra och flöt på utan problem och tiden gick rätt så snabbt även om det inte var lika mycke folk där som förra onsdagen jag jobbade. När jag kom hem var jag av någon anledning väldigt slut och somnade i soffan, hehe tyckte inte att jag hade någon krävande dag igår men men, kände mig ganska pigg när jag vaknade i morse så det var ju värt det!
 
Idag så har jag vanlig skoldag, har haft väldigt lite skola de senaste veckorna vilket har varit riktigt härligt! Ju mindre skola destå bättre. Efter skolan blire somsagt hem och göra stall och sen ner på gymmet och köra lite axlar och bröst och förmodligen ben också.
 
hoppas helt enkelt på en bra dag!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback