My dreams are getting out of control

Hahaha, jaa vad ska man säga egentligen jag fick ju iallfall min revansch från L:bn i lördags för i söndags var han so otroligt jävla fin att jag vet inte vad jag ska säga!!
 
Under hela framtidningen fokuserade jag på att han skulle vara framme,struntade totalt i att tänka på formen och att han skulle gå fint utan att han skulle vara ordentligt framme och lyssna vilket han gjorde så himla bra! 
 
Inne på banan så kände jag bara att nu jävlar kör vi och det gjorde vi verkligen!
 
1, 2 gick bara bra, på 3an kom vi ganska nära men han lyfte fint, på 4an som var kombinationen så hoppade vi jätte stort in och jättestort ut och han verkligen krigade med mig, hoppade super på 5an och jag var helt lyrisk över hur fin han var så jag satt mest och baa "fyy satan så jävla bra det går nu ska vi till 6an som är".... Då hade jag redan hunnit rida förbi den, så bannade mig själv litegrann och red på 6an på ett super språng, red upp mot 7an som var trippeln blev lite halkigt i kurvan så red fram honom ordentligt och fick en grymt språng och jag baa wiihoooo vi klarade det och började klappa honom och sen kom jag ju på att juste det var ju en 8 också XD
 
Så kändes ju lite halvsurt att på utesluten som resultat när ponnyn hoppar som en gud och är felfri på alla hinder, bara för att jag blev så himla glad över att allt gick så bra att jag glömmer banan, hehehehe ^^
 
Hur som helst är jag jättenöjd för min ponny är bäst!^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback