Take me with you

Igår fick jag reda på 1 timme innan min lektion börjar att den var inställd, kul tycker jag som då redan suttit på skolan och väntat i 3 timmar, snacka om slöseri med tid!
Hur som helst så blev det att fara hem till asiat och sega ett tag innan det var dags att ta på sig jobbkläderna.
Jobbet gick bra, var en del kunder så tiden flöt på snabbt. Fick sen skjuts till Nolia så jag kunde titta på pojkarnas tricking ett tag. När jag kom hem blev det att hoppa upp på deras nyinköpta träningscykel och cykla ett tag och och usch så jobbigt det var, det var en riktigt trög cykel så man fick trampa på rejält men det var helt klart ett bra pass!
Sen blev det att hoppa i duschen och sen se lite anime innan det blev sängdags.
 
Idag så slutar jag 11.20 blir att fara in till stan och gymma och kanske handla lite smågrejer som jag behöver, efter det blir det att åka hem till asiat och hämta bil för att sedan åka hem till mig och göra stall och rida Gucci, förhoppningsvis så har underlaget tinat så pass mycket att det går att göra annat än att skritta, man kan ju alltid hoppas iallfall!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback