This goes out to all the fucking idiots out there

Den här dagen vill jag verkligen bara stryka ett sträck över. Är bara så jävla less och besviken.

Lcn gick iallafall jättbra ingenting alls att klaga på han var jättefin och kändes bara bra, hade en onödigt pet på 11 då jag svängde väldigt snävt och han grävde ner sig i kruvan och kom inte upp ordentligt.

Men i L:bn så är jag så otroligt besviken och arg. För det första så rider vi inte B-ponny längre och det gäller att ha hänsyn då i princip alla red ivägen när man skulle hoppa eller ställde sig ivägen och pratade och for omkring och höjde och sänkte hinderna hela tiden så framhoppningen blev ju bara så totalt jättedålig som den bara kunde bli. Sen så visste jag att det var en tjej efteranmäld som var före mig och sen så när jag kommer in så har de ingen koll på startlistorna så jag är helt oförberedd och fattar ingenting och får start signal direkt så jag hinner inte förbereda mig och allt gick bara åt helvette.

Blir bara så sjukligt less på att folk inte kan ha ordentligt med koll och hänsyn. Nu tänker jag gå och gräva ner mig under en sten tills imorn.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback