You wont see me move no more

Kan säga att Ben and Jerrys Frozen Youghurt Strawberry Shortcake smakar hur gott som helst och nu vet jag iallfall vad shortcake smakar, de smarkar precis som drömmar ^^
 
Igår så låg jag mest på soffan i vardagsrummet för fick världens magont attack så det var hemskt, men med en gosig Strumpan, en snäll pojkvän och lite Bleach så blev kvällen riktigt mysig! Haha jag och Michelle (hans lillsyrra) fick den stora äran att sminka honom eftersom vi hade lite att göra, haha kan ju säga att han blev riktigt vacker, hihihi^^
 
Idag väntas skola till 15.15 inklusvie ett 3 timmars hål som börjar typ nu... hatar måndagshålen!
Efter skolan blire att fara å rida Gucci. Skippar gymmet idag då min mage inte mådde så bra igår plus att jag har ont typ överallt, får bli ett köttigt mag och ryggpass imorn istället!
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback