It will be alright tonight

Slängde ihop en ny design som känns helt okej, måste verkligen säga att jag är brutalt dålig på headers och photoshop, något jag verkligen måste träna på!
 
Idag så började jag 13.20 och hade ett matteprov som får räknas in som extra poäng på nationella. Några poäng lyckades jag nog skrapa ihop men fråga är om det är tillräckligt...
 
Promeneradde en ganska lång sväng med Gucci imorse utan att bli trampad på foten! 
Annars blev det att sitta ute i solen tills det var dags att fara.
 
I helgen är det 3 dagars tävling på surf snacka om att det suger när man inte har någon ponny att kunna tävla.. Men blir nog att fara dit och kolla på laget. Annars blir det nog att sitta hemma och dricka öl i solen. Annars är det ju kulturnatta i helgen vilket betyder lite partyy!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback