Let love bleed red

Är det bara jag som har problem med blogg.se? Har haft problem att ladda upp bilder den senaste veckan för sidan bara laggar ihop, någon annan som haft det problemet eller är det min dator som hatar mig nu igen?
 
Hur som helst så kom jag på att jag inte svarat på frågan jag fick om mina nya svarta basic ridbyxor, jag köpte de från Hööks för 300 kr och det var verkligen såå värt det! Jag har storlek 146/152 , och de sitter perfekt!
 
Idag så klev jag upp vid 8 och for hem och gjorde stall. Mockade och tog in och pussade på Gucci litegrann och lindade av bandaget på frambena, det såg bara fint ut som tur var. Sen fick han beta lite runt huset innan jag gjorde mig iordning för skola.
 
Idag så ska jag faktiskt sätta mig och ta tag i mitt skolarbete, hade tänkt göra det igår men jag var depp samt förstod ingenting av uppgiften så det slutade med att jag åkta till Frasses och köpte pommes frites istället och tog med de hem och och såg på film, men idag så SKA jag ta tag i det!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback