Nothing can touch me

Gårdagen bestod av att först äta massa middag och efterätt på Thais lillasysters skola som hade någon form av knytkalas med tema världen runt så massa gott överallt. Efter det bestämde jag mig för att aldrig mer äta i hela mitt liv, ungefär så mätt var jag efter det. 
Sen blev det att möta upp Sebra och Aiken nere på bion för att se nya Godzilla filmen.
Hade egentligen inga större förhoppningar om att den skulle vara bra men den var verkligen riktigt riktigt bra! Spännande hela tiden och inte alls sådär överdriven och fånig som jag trodde den skulle vara utan verkligen sjukt bra!
 
Idag så är det helt enkelt en chill dag, bortsett från att jag måste plugga på inför nationella provet på onsdag.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback