There's no time for joking around

Fredags var en trevlig kväll, blev att fara iväg till några bekanta och förfesta litergann, så öl några cider och nått glas vin innan vi bestämde oss för att dra vidare ut. Dock eftersom alla andra var mycket äldre kändes det inte så kul ifall de skulle behöva anpassa sina utgångsställen till min ålder så valde att tacka för kvällen. På vasa träffade vi upp Sebra och bestämde oss för att fara hem till honom men eftersom inga bussar gick så promenerade vi istället och den prommenaden var allt annat än normal, knäppskallar!
 
Blev att sova ca 3-4 timmar innan vi fick hämtning av en kompis vid 8 som skjutsade oss upp till Thai och vid 11 tog jag bilen ner till Surf och satt i solen och kollade på tävlingar. Dock så trodde jag inte solen skulle vara lika stark som den var men gissa vem som har bränt sig nå jävulskt -.-'
 
På kvällen blev det att fara förbi kulturnatta, jag körde så blev fick vara nykter men det gjorde mig ingenting, kände mig alldeles för trött för ha orkat festa ändå. Det var mycke folk och väldigt trevligt på stan men stannade inte så länge och var hemma vid midnatt.
Har nu sovit nästan fram tills nu och det var helt klart välbehövt!
 
Nu ska vi börja fara ner mot surf för att kolla när syrran förhoppningsvis sätter sin sista nolla i L:A!
 
Bilden på brännan gör den inte rättvisa, ser förjävlig ut i verkligheten!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback