You make me twist and twirl

Jag tycker att jag borde vinna något pris för hur duktig jag var på att plugga igår!
Satt från klockan 4 till halv 9 och skrev på mitt förbannade media arbete som blev färdigt och det känns hur skönt som helst, nu har jag bara svenskan kvar men den tänker jag göra en annan dag.
 
Idag så hade jag en lektion så efter det fick jag hämtning av pojkvän och skjuts hem. Blev att luncha hästarna, pussa på Gucci göra stall och gå med vovvarna i fin vädret. Passade även på sno med Strumpan sen när vi åkte^^
 
Eftersom jag fortfarande har hela dagen kvar och börjar bli uttråkad så blir det förmodligen att fara ner på gymmet lite senare men först filmmys med mina 2 favoriter!^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback