Lets get this started

Då var det måndag och första dagen i skolan på 3 veckor, usch säger jag bara, men får helt enkelt kämpa på, är ju faktiskt inte så länge kvar tills det är jullov.
Annars började jag dagen på bästa sätt genom spilla en halv mugg kaffe i ansiktet... jag vet det är bara jag som lyckas, på något sätt så slog jag i knäet i bordsbenet och som reflex så flög min arm upp och sen hade jag kaffe i halva ansiktet, håret och kläderna. Thai fick sig ett gott skratt iallafall -.-
 
Annars så är jag hästledig idag, blir ju inte alls lika mycket ridning nu när Maja börjat ta över Gucci, men får helt enkelt försöka använda min nya fritid till något vettigt, så ska försöka ta tag i det där med gymmandet igen och den här gången ska det gå!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback