I don't want to lose controle

Just nu känner jag mig bäst i världen!! Har suttit från ca 8 imorse fram tills nu och gjort heeeela mitt religionsarbete, kan säga att jag är ganska stolt över mig själv, om min lärare inte gillar mitt arbete kommer jag förmodligen dunka hennes huvud i väggen, näe nu ska vi inte vara sånna(A) Fick iallafall en liten plugg paus då Thai bjöd mig på pizza, det tackar man ju aldrig nej till.
 
Nu resterande tiden av denna dag så ska vi fortsätta skriva på den packninglsitan som vi börjat på, fara och hämta upp systemkameran  hos Danne som vi ska låna eftersom min är sämst, sen fara förbi Sebra som ska lära oss inställningarna, sen blir det att packa det som Thai ska ha med sig för att sen kunna slappna av resten av kvällen. Ska även färga utväxten på mitt fula hår. Sen måste vi skriva ut flygbiljetterna och hotellpapperna
 
Imorn så är det min tur att packa i ordning allt och se till att vi har alla grejer med oss,
 
Gaaah soo much to do!!
 
Har iallfall laddat upp med några tidsinställda inlägg för att bloggen inte ska vara helt död när jag är där borta, men har ni tur kanske ni får lite live uppdatering också eftersom vi plockar med oss en dator, men känner jag oss själva rätt så är hotellet inte riktigt vars vi kommer hänga de 2 närmsta veckorna, gaaaaah so excied!!!!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback