I have waited

Fredag, älskade fredag, helt klart bästa skoldagen då jag bara har skola till 11 vilket är såå skönt!
Har dock prov till veckan efter så ska väl försöka plugga lite på det iallfall.
 
Idag så ska jag svänga förbi polishuset och hämta mitt pass, känner mig inte så taggad på det eftersom det blev så brutalt fult, sen ska jag nog beställa lite växel på internet så jag hinner få det i godtid, jag menar herregud snart åker vi ju! Ikväll ska vi boka flyg till stockholm och sätta oss att kolla på hotel och se om vi bokar något ikväll.
 
Gucci får sig nog ett pass med mycket galopp idag då jag och sis rider bortanför anders på vägarna där.
Tror Gucci skulle behöva komma ut och få galoppera av sig litegrann och släppa spänningarna han haft i kroppen nu 2 dagar. Hoppas han kan slappna av mer idag!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback