It's gonna be alright

Igår var min ponny så dryg att jag ville stypa honom och idag på hoppträningen var han världens guldklimp och värd en miljon, haha det kan vända fort. Han var så otroligt lydig och taggad och hoppade superfina språng. Det är verkligen grejen med honom att våga sitta kvar och vara kall, vänta in hindret och sedan när man känner avstånd fatta ett beslut och när alltid blir rätt så hoppar han med lätthet 110 ^^,
Hoppade som sagt bana idag på både relaterat avstånd och orelaterade avstånd med långa galoppsträckor som är så himla svårt, men allting kändes bara lätt och lekande, han stannade en gång då jag tappade avstånds känslan och kom för nära men annars var allt verkligen klockrent och kan inte vara nöjdare!^^
 
Nu är jag däremot inte så nöjd då jag måste sätta mig och skriva mitt engelska tal jag ska ha imorn, men men
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback