It's pretty amazing

Det där med att uppdatera bloggen på helgerna är inte min starka sida har jag märkt, men när man är ledig vill man göra så mycket annat än att sitta vid datorn.
 
Idag så vaknade jag vid 11 och for ut på en tur med Gucci, blev skritt och lite trav eftersom fokuset låg på att försöka hitta Majas Iphone som hon lyckats tappa i skogen eller på en åker -.-
Red tillbaka utan framsteg iallfall, sen blev lördags nöjdet att till fots försöka hitta den, att vandra runt en åker i 1 ½ timme och försöka hitta en iphone är inte det roligaste lördags nöjet, och inte hittade vi den heller.
 
Imorn så jobbar jag 8-13 och sen blir det att fara ut på tur med min fina grå <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback