Kiss me like you did

Woohooo, fredag!!
 
Vad händer idag då?
Det var en bra fråga, min plan som gäller varje fredag är att ligga i soffan, äta så mycket som jag orkar och kolla på idol tills jag somnar, haha glamoröst, näe men jag är nog en av de tråkigaste 18 åringarna någonsin XD
Men ikväll låter det iallfall som det vankas utgång, får se om jag följer med beror ju som lite på vad som är deras plan, inte alltid kul att vara yngst när det enda stället som jag kommer in på är typ 5ive och det kändes inte så lockande. Men men håller mina soff-planer på is tills jag vet vad som händer.
 
Slutar iallfall 11 idag vilket är skönt, pappa ska hämta upp mig och sen åker vi till hööks för att köpa nypon pulver till Gucci, sen blir det att fara ut på en tur, blir nog galopparbete som står på schemat idag, underlaget borde inte vara speciellt fruset än^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback