Lately I've been losing sleep

Goodmorgon, älskade tisdagar är här och det känns så underbart med sovmorgon och att man kan sitta upp och ba njuta ett tag innan man börjar bege sig mot skolan.
 
Min plan var att låta Gucci vila idag, men blir att Maja rider honom då hon ska testa sin sadel som hon har på iddy på honom, för hennes skull hoppas jag den passar, eftersom Maja inte passar ihop med min sadel, jag älskar dock min sadel eftersom den är perfekt storlek för mig så kommer nog spara den ändå och be till gudarna att min framtida storhäst kan ha den, för den är alldeles lagom i sistsen, och ger perfekt stöd i knäna till min johanna formade kropp.
 
Annars är väl planen idag att sätta sig ner och skriva ihop en lista på alla saker som vi vill hinna göra och uppleva när vi är i Japan, listan kommer förmodligen bli vääldigt lång men jag hoppas att vi hinner med några utav grejerna iallafall, så jag hoppas att tyfonerna börjar lugna ner sig nu när vi kommer för jag vill helst inte sitta på hotellet i 2 veckor.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback