Let it go

Klev upp vid vid 11 och for ut och red Gucci i skogen, eftersom det inte blev något galopp pass igår så tog jag ett själv idag istället. Tog pelhamet så jag kunde fokusera på att hålla ihop honom med sätet och bromsa upp honom utan att hålla honom i handen och han kunde faktiskt sätta sig riktigt bra på bakdelen, var ute i nästan 1 ½ timma och han var rejält trött och slut efter passet, så jag känner mig nöjd!
 
Nu vaknas det snart lunch som min kära pojkvän står och lagar åt mig och ikväll blir det utgång och hänga med skönt folk och fira att Thai fyllt 20.

Får se till att ta det lite lugnt eftersom jag har hoppträning imorn vid 1 och ska börja jobba vid 3.
Men tror det kommer bli en kul och lyckad kväll!^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback