You can take me home

I morse när jag vaknade så var jag riktigt förbannad, hade drömt att vi missade flyget till Japan för att Thai skulle fara å bada med några kompisar, fatta hur arg jag var i drömmen, stod och skrek åt honom i telefonen att han hade 15 minuter på sig att komma dit, ååh tror tankarna börjar spöka lite nu när vi snart ska åka^^
 
Idag så har jag ju som sagt bara 2 lektioner, vilket är skönt och ikväll väntas hoppträning, men inte med Gucci utan med Iddy.
Jag och Maja gör ett litet hästbyte eftersom hennes träningar med Gucci börjar dra igång så är det ju bra att hon får träna så mycket som möjligt. Har faktiskt bara hoppat Iddy en gång tidigare och det var bara några språng så det ska bli kul att se hur det går^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback