You'r voice is electric

Hoppträningen igår gick verkligen huuur bra som helst, hoppade bana på 1m för att känna av inför i helgen och allt satt verkligen där det skulle, grejen är det att jag måste verkligen sitta kvar och våga vänta in avståndet innan jag börjar fippla förmycket. Annars blir det lätt att jag sitter och gör halvhalt på halvhalt och tillsist har jag ingen aning om vars jag ligger. Gucci hoppade iallfall som en gud och allt kändes lätt och lekande, precis som det ska vara <3
 
Annars har jag sovit riktigt uruselt i natt, jag som hade sett fram emot att gosa ihop mig i min säng med dubbla täcken och ba bre ut mig och så kan jag inte sova, så brutalt irriterande!
Hur som helst så känner jag mig inte allt för slut idag men kan väl säga att det här vädret gör mig inte direkt taggad på att fara ut och rida... superblåsigt och äckelregningt -.-'
Men men Gucci behöver få komma ut på en tur för imorn får han en vilodag eftersom jag jobbar från klockan 18 och hinner inte rida mellan skola och jobb, jobba 3 timmar och få betalt för 5 är ganska nice^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback