Does that make me crazy

imorse kände jag mig som en möglig potatis när jag vaknade men det var bara att masa sig upp ur sängen, körde på förfullt med lite spackel för att vara redo inför dagens bravader. Hade bara en lektion idag så det var ju skönt. Sen blev det en sväng till polishuset för att fixa mitt pass iför Japan, vet inte om jag ska skratta eller gråta med jag ser ut som en uppstoppad groda på bilden och sist jag kollade var det inte en fager look...
Sen blev det lunch på stan med asiatpojke och sen springa runt litegrann och köpa underkläder, lite smink och mobilskal, nu återstår bara ett par jeans.
 
Har varit ute och ridit Gucci i skogen och han känns pigg och glad inför morgondagens tävlingar, hoppar Lc imorn i Vindeln och vi är redo för att förhoppningsvis kicka lite ass!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback