Help me find my way

Ligger nedbäddad i soffan efter en lång men bra dag! Efter skolan så for jag iväg och hämtade upp Elin och sen for vi ut på en tur med Bulis och Gucci. Visade den andra vägen idag som leder mot sandvägarna och Gucci som alltid brukar vara snäll var faktiskt lite tjurig idag, han var väldigt spänd hela passet och ibland så bestämde han sig för att han minnsan inte ville gå först, tönt ponny, men men klart man måste visa att man har lite attityd så inte ny hästen tror att han kan bossa över än, haha annars så var han snäll och skötte sig bra!
 
Har blivit lite ompysslad av Thais mamma nu när jag är sjuk och hon hade lagat middag till mig när jag kom hem, hon är så söt^^ Annars har jag precis tittat på Idol och ifall jag hade bättre sångröst och mod skulle jag nästan vilja söka själv, fatta vilken grej ändå!
 
Nu ska jag fortsätta dega tills pojkvän kommer hem så vi kan kolla på Ph tillsammans.
 
haha, ser nästan ut som om han ler lite grann^^<3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback