Reading into every word you say

Haft en seg dag, kollat på en spännande VM avslutning men ååh att Roffe skulle ha sån otur! Men han är fortfarande så sjukt grym, bommarna hade likabra kunnat få ligga kvar tycker jag, men men.
 
Annars har jag suttit och internetshoppat mina ögon inne på Dollskills hemsida och gråtit innombords över att jag inte har råd att lägga ut pengar på alla to die for plagg, får helt enkelt spara mina slantar till Japan, men Japan lär ju inte göra mig besviken i shopping väg heller.
 
Har faktiskt varit lite duktig idag och tagit mig iväg på en timmas prommenad, det var faktiskt riktigt skönt men motivationen finns fortfarande inte till att pallra sig till gymmet, vars tog tränings motivationen vägen?
Hoppas jag hittar den innom en snar framtid iallafall!
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback