Show me something

Såå lång denna skoldagen har känts! Torsdagar är verkligen den drygaste dagen helt klart!
Hur som helst, idag var det ju partidebatt och det var faktiskt väldigt intressant, inte för att jag är speciellt insatt i politik men har försökt att engagera mig litegrann nu inför valet och jag hade som redan en tanke på vad jag ville rösta på innan och kan säga att efter debatten blev jag ännu mer säker så det känns bra.
 
Efter skolan bestämde jag mig för att vara en hurtig människa och gå hem från Draggen till Mariehem, det tog ungefär 70 minuter och man kände sig ganska duktig och vädret var ju bra så man ska inte klaga!
När jag kom hem såg vi lite på anime och annars har vi mest segat hela kvällen men det har varit skönt och behövligt. Imorn har jag bara en lektion och efter det så blir det att fixa mitt pass inför Japan och sen prommenera runt på stan och köpa behövliga grejer samt spana på en present till min kära asiat som fyller 20 snart^^
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback