This is sempiternal

Igår var verkligen en låååång dag! Hade skola mellan 8.20 till 15.40 och sen direkt efter det blev det att fara till jobbet och jobba 17-21
Sov verkligen brutalt dåligt igårnatt också så var sjukt trött hela dagen och när jag slutade skolan gick jag runt och såg ut som en asiat själv för jag kisade så mycket, men när jag väl kom till jobbet och började jobba så piggnade man till, skolan gör en verkligen till en segklump i huvudet och det var verkligen såå skönt att göra något produktivt och vara lite social med folk.
Sen somnade jag så fort jag la mig i sängen och känner mig pigg och utvilad idag faktiskt så det känns såå skönt!
 
Idag blir det att fara iväg och rida Gucci efter skolan, blir nog galopparbete, och sen blir det att fräscha upp sig litegrann eftersom jag och Thai ska iväg på middag hos Charlotta och Jesper, vilket ska bli supertrevligt!
 
Hittade även en episk tatueringsskiss och min inre Otaku (japanska order för extremefangirlgeeks) blev alldeles lyrisk!!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback