When time stands still

Känner att jag håller på att dra på mig världens dunder förkylning, jag går ständigt runt och snorar och det känns som om jag svalt rakblad, men så länge jag inte har feber eller utgör livshot för min omgivning så är det bara att pallra sig till skolan.
 
Efter skolan blir det att fara och plocka upp Elin och sen fara ut och rida, ska visa henne lite av de andra ridvägarna också så att hon hittar här ute, det är faktiskt ganska svårt att hitta hos oss om man inte vet vars man ska leta för vägarna ligger på lite knepiga ställen.
Annars så blir det en väldigt lugn kväll framför idol och ph, har verkligen inte alls tid för att bli sjuk!
Det vankas födelsedags party för Danne i helgen och vill ju gärna kunna vara med på det!
 
  Haha, ganska kul att jag bara har en enda 5 rosett, efter alla år jag tävlat^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback