Yoo young to live a life

Har haft helt fullt upp under denna helg men jobb och hästar.
Måste bara säga att grand prixen på hippo var verkligen sjukt mäktig! Trodde inte att det skulle vara så proppfullt som det var och under finalen satt jag och maja på golvet intryckt mot gallret nedanför sittplatserna på läktaren för att kunna få plats, haha men det var såå värt det!
Kan ju säga att man inte blev lite sugen på storhäst!!
 
Igår var det också klubbtävling i stöcke och det gick helt okej, hade det raka pelhamet den här gången, samma bett som jag haft tidigare år och nu lyssnade han alldeles för mycket tillbaka och jag fick inte fram honom istället, sen sprang han och gapade väldigt mycket och jag förstår inte riktigt varför för så brukade han inte göra tidigare, ska prova hoppa med det på tisdag igen och då ha pullarnosgrimman på och se ifall det bli "som vanligt" då.
 
Just nu sitter jag och nostalgi lyssnar på tokio hotel samtidigt som jag hoppas denna dag går snabbt!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback