And in the end we'll never know

Gårdagen bestod av en seg skoldag och sen jobb mellan 16-21, tiden gick fort och det var mycket kunder och fullt upp så det var roligt!
 
Just nu så har jag hål i typ 2 timmar så ska sitta och plugga till psykologiprovet som är sista lektionen, eller så läser jag Naruto istället, hehe (A)
 
Nää men ska försöka ta tag i mig själv den här sista tiden även om det känns såååå drygt!
Men igår fick jag mitt E i matte och det kändes riktigt bra, haha sen att läraren kommer fram och frågar hur jag kunde kuggat förra året eftersom jag har varit "klockren" hela den här kursen, hahaha trodde aldrig dagen skulle komma när en lärare säger att jag är klockren i en mattekurs XD
 
Ikväll vankas det bio med pappa och thai och äntligen ska vi se The Avengers Age of Ultron och jag är såååå taggad, finns inget bättre än Marvel filmerna!!!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback