Darling are you with me

Tyvärr gick inte besiktningen som jag hade hoppats på men jag ger inte upp hoppet för det, vi får helt enkelt vänta ett tag, vet dock inte hur länge, och sedan besiktiga om henne och då hoppas på det bästa. Jag vet att det är den här hästen jag vill ha, och jag tror absolut att hon är värd en chans till!
 
Men det är som man säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
 
 
 
 





Hoppas det löser sig vid nästa besiktning. Något nästan ingen vet är att Rindi inte gick igenom första besiktningen. Min magkänsla sa att detta var ingen fara och vi var fortsatt intresserade. Tre veckor senare var det grönt ljus vid besiktning för distriktsveterinärerna i Vännäs och vi köpte ponnyn! Sen dess har det varit fyra år utan trassel. (Förutom mungipa och luftvägsinfektion). Lycka till!

2015-04-29 » 23:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback