I guess I did it again

Vilken dag egentligen vet inte riktigt vad jag ska säga men det kommer bli fullt upp den kommande veckan!
 
Idag har jag ridit Rocket som har varit superfin, gjorde jättefina fattningar i båda galopperna utan att tramsa runt allt för mycket i vänster, han blir verkligen bara bättre och bättre!
 
Imorn ska jag rida Rocket efter jobbet sen på kvällen ska jag till Vännäs och rida en storhäst som jag eventuellt ska få börja träna och tävla ifall kemin stämmer, på onsdag ska jag testa rida Elisabeth Anderssons fina vita för eventuell fortsatt ridning och på fredag flyger jag ner till Skåne för att provrida 4 olika hästar var av en är drömhästen som jag skrivit om förut (jaajeemen den är tillbaka!!!)
 
Känner bara wow om nästa vecka, har höga förhoppningar om Skåne helgen och jag hoppas verkligen att drömhästen är som jag tänkt mig, den påminner dock lite om Tingis och det är väl både bra och dåligt, men det är väl också därför jag föll pladask för den.
Men ska verkligen vara jättesynisk nu och inte köpa på mig en häst som är för svår eller som inte passar mig.
 
Jag menar jag och Pappa på i Skåne? Vad kan gå fel förutom just allt?!
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback