Nothing is greater than love

Gårdagen var en lång men rolig dag, jobbade till halv 1, for till stallet och red Rocket som var en duktig liten pojke som han alltid är, sen myste vi en stund i hagen också^^
 
Åkte hem och rekade hästnet, och strax efter 4 bar det iväg till vännäs för att rida fina Minty.
Det gick iallfall jättebra, superfin liten häst som var väldigt nätt och lyhörd för hjälperna, fortfarande orutinerad och skulle behöva stärkas en del men absolut en superfin häst som jag kan tänka mig att fortsätta rida!
Men på onsdag ska jag ju rida Elisabeths vita också så vi får se vad som händer och har jag tur så är drömhästen i skåne lika bra som jag hoppas att hon är!
 
 
Idag är det måndag och första skoldagen efter lovet... insåg precis hur mycket skolarbeten jag har att göra också så säger bara döda mig!
 
Hjärta <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback