Now it's time

Igår vad jag ute och red Rocket i solen och han var pigg men samtidigt väldigt fin och vi behövde knappt tjaffsa någonting med galoppen så var riktigt nöjd med honom!
Resten av kvällen spenderades i soffläge!
 
Idag har jag varit ute på min sista tur med Gucci tillsammans med Elin och Bulan, blev en lugn tur och pojkarna var lite små fjantiga ibland om vem som skulle gå först men annars skötte han sig bra.
Har även börjat packa ihop hans utrustning och putsat lite benskydd och sadel... kommer sakna min älskade sadel!
 
Även om det känns väldigt tungt så känns det samtidigt väldigt bra, jag vet att han kommer få ett super hem och ha massa roligt med Amelia!
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback