Once upon a time

Igår hade jag nationella prov i svenska, självklart bestämde sig min dator att krångla precis då vilket betydde att jag fick skriva allt för hand...
Sen åkte jag iallfall hem och såg lite Game of Thrones och powernapade lite innan jag jobbade kväll.
Fick även ett efterlängtat paket hem från Killstar med 2 nya plagg, en hoodiedress med stoor luva och ett ouljabord linne, tog bara 1 vecka med frakten och plaggen är to die for så jag känner materiel lycka!
 
Idag slutar jag skolan vid 1 och ska iväg till hippo, sen så blir det väl hem och plugga, låter som om jag har två prov imorn, när bestämdes det egentligen? Tur att jag har koll -.-
 
Uppe i Tokyo Tower
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback