You took it to far

Nu verkar äntligen min dator vara virus fri men man vet ju aldrig med dessa dåliga skoldatorer!
 
Idag så klev jag upp vid halv 8 och tog en timmes promenad med Gucci med sällskap av Elin och Bulan, det var skönt att komma ut på morgonen även om det var lite kyligt, sen att Gucci har livets snigelskritt gör att det tar ett tag att promenera, men han är ju så himla snäll i alla fall!
 
Gick sedan in och åt frukost och sen skjutsade jag Maja till Henke och åkte till Rocket, dock så har han en lös baksko som såg riktigt dålig ut så tog bara en promenad med honom och drog en söm som satt så dåligt att jag var rädd att han skulle trampa in den i foten. Förhoppningsvis kommer hovslagaren ikväll så jag kan rida imorn.
 
Resten av dagen har jag bara legat i soffan och degat, känns segt att vara hemma i helgen då jag gärna hade följt med till Sudsvall, får hålla tummarna för alla Stöckisar på hemma plan istället!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback