A monster born from dusk to dawn can't be your saviour

Idag var det lite hoppning som stod på schemat för min lilla svarta dam och hon var såå arg idag. Hahaha hon har nog aldrig varit så förbannad någon gång under tiden jag har haft henne men det är inte att göra så mycket annat än att säga såja hästen nu är vi positiva XD Maja och Iddy följde med så jag tror hon var förbannad över att hon inte fick gå efter henne hela tiden. Så hon bjöd på fina bakutsparkar och luftsprång och höll på att skicka mig i marken och sparka Maja i huvudet, hehe sneeeel hest!
 
Hoppningen gick däremot bra! Så fort hon får tag i hinderna så är hon genast glad igen. Hoppade en linje, kombination och nå andra lösa språng och höll oss på höjder runt 1m-120 och hon hoppade jävligt fina språng som alltid även om hon var lite vild där emellanåt, knäppskalle!
 
Imorn får hon komma ut på en lugnare joggingtur och bli av med lite mjölksyra!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback