Crash, burn and do it again

Idag fick Räk sig ett svettigt pass på åkern, eller ah vet inte vem som svettades mest hon eller jag, men det är egentligen lite varm att rida under dan men eftersom jag började jobba kl 14 så behövde hon ridas innan.
Hon skötte sig väldigt bra faktiskt. Försökte lossa lite bogar och jobba med tempo växlingar och att hon skulle jobba på ordentligt med bakdelen. Sen i galoppen är jag fortfarande inte tillräckligt stark för att kunna rida ihop henne där jag vill ha henne utan gramanen men övning ger färdighet och hon gick ändå i en hyfsat bra form där med!
 
Sen blev det jobb mellan 14-21 och det gick bara bra och var saker att göra och rullade på med folk hela tiden och då är det alltid kul att jobba!
 
Imorn väntas jobb mellan 8.45-17 och sen vid 20 så är det hoppträning för Kerstin, som jag har längtat hela veckan!!
 
såhär såg jag ut dagen till äre för er som är intresserade.
 
De bruna linserna är verkligen såå fina!!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback