Hold it together your doing fine

Igår kväll var en sån där ångest kväll efter träningen över att jag kände mig så extreeeeeeemt jävla dålig och hon är så fin och det gör mig arg när jag inte kan prestera och göra henne rättvisa. Så på torsdag ska jag nog in och hoppa några språng bara för att få lite mer känsla och andas lite. Jag blir så nojig och uppe i varv när jag känner mig urkass, och jaaa jag vet att jag är fånig men den värsta kritikern är ju alltid en själv och jag har väldigt höga krav på mig själv när det kommer till min ridning, vilket gör mig så arg när jag inte presterar lika bra som jag vet att jag kan.
Men som sagt Kerstin träningarna börjar ju om en vecka och det kommer nog bli bra!
 
Idag så ska hon få komma ut och jogga med Iddy på eftermiddagen och själv ska jag vid 13 fara iväg och träna Kalle och Rocket och sen blir det gymmet för min del för ett benpass!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback