If it's important you make time

Idag blev det jobb mellan 9-13 och tiden flög iväg och det rullade på rätt bra med folk trotts att det var förmiddag. Sen när jag kom hem så låg det ett fint litet paket och väntade på mig från cirkellinser.net och jag blev faktiskt förvånad över hur snabbt de kom med tanke på att jag beställde det i lördagskväll och idag var de här!
Mitt senaste tillskott är ett par bruna och ett till par gröna linser jag och jag måste säga att jag är heeel nöjd!
Hade tänkt göra en liten "lense review" på de sen!
 
Annars fick jag även glada nyheter att jag fått en träningsplats för Kerstin på onsdagar klockan 20 och det kändes huuur bra som helst! Nu får vi äntligen komma igång och träna för tränare och jag hoppas på att vi kommer kunna utvecklas enormt!
 
Nu blire chill ett tag fram över tills det är dags att dra in på hippo för lite hoppning!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback