Im no the one holding grudges

Priset för världens mest produktiva människa borde idag gå till mig, okej där överdrev jag men ändå!
 
Jobbade mellan 8.45-13 och det rullade på bra, sen blev det hem och mata min kära häst, slänga i sig lite lunch, åka in till stan för att springa in en snabbis på kicks för att köpa ny foundation och contouring skugga. Sen mina vänner så var jag på gymmet idag! Jajjemen ni hörde rätt, jag var på gymmet! Blev bara konditions pass idag och jag kan tycka att 3km under 20 min är definitivt godkänt för att var extremt otränad! Sen så stretchade jag ganska länge också vilket var skönt.
 
Räkan fick sig ett långpass i skogen med fokus på galoppen, både samlad och friare och hon skötte sig huuur bra som helst, hon bråkade inte en endaste gång och lämnade gården utan en enda protest! Duktig tjej<3
Sen fyllde jag lite vatten i hagen och mockade en kärra och la fram lite galoppbommar och en cavaletti som jag ska ha imorn.
 
Ursäkta min detaljerade beskrivning av min ytterst intressanta och produktiva dag men jag känner mig ganska duktig!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback