Remember the moment

Idag var jag ledig, vilket innebär att jag har åkt runt hela umeå för att hitta tävlingsridbyxor, tror ni jag hittade några? Såklart inte. Om det finns någonting som suger mer än att köpa Jeans för mig är att köpa ridbyxor. Det är tamefan omöjligt att hitta passande storlekar. Antingen är det alldeles för stort, alldeles för smått, för trångt i midjan men bra i benen eller för stort i benen men bra i midjan.. det enda jag kom därifrån med var hästsnoddar..
 
Istället blev det en snabbtripp i stan och inhandlade nya underkläder och hårfärg, utväxten är heeeemsk just nu.
Sen blev det ett magpass på gymmet och sen en timmes powerwalk med Maja och hästarna. 
 
Imorn blir det nog ett pass på gymmet också och sen ska jag in på hippo med Räkan och trimma lite medan Maja har träning.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback